اجاره ون و اتوبوس دربستی

اجاره خودرو در تهران و شهرستان ها

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

اجاره ون و اتوبوس دربستی

کرایه ون

اجاره ون یکی از پر طرفدار ترین خدمات شرکت اجاره خودرو رنت کنیم می باشد. کرایه ون رنت کنیم به صورت بدون راننده و با راننده خدمات رسانی می شود. خدمات اجاره ی ون در تمام شهر های ایران به متقاضیان عزیز رنت داده می شود. ون ها را می توانید به صورت ساعتی درون شهری و کیلومتری برون شهری اجاره کنید. قیمت کرایه ی ون از ساعتی ۴۰,۰۰۰ تومان شروع می شود. برای رزرو ون می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ون مورد نظرتان را رزرو کنید. اجاره ون ارزان قیمت را از رنت کنیم بخواهید.

ون های اجاره ای با ظرفیت های متفاوت موجود می باشند. ون اجاره ای با ظرفیت ۶ الی ۱۴ نفر برای اجاره قابل دسترس هستند. اگه بیش از ۱۶ نفر هستند می توانید از خدمات اجاره اتوبوس نیز بهره مند شوید. 

 
 
 

اجاره ون برای مسافرت

برای سفر های دسته جمعی خودتون می توانید ون اجاره کنید و لذت سفر خود را دو برابر کنید. اجاره ون مسافرتی جزو خدمات با راننده محسوب می شود. به این صورت که بدون نیاز به مدرک و یا ضمانت می توانید ون موردنیازتان را اجاره کنید.

ون همراه با راننده ای آشنا به مسیرهایی که شما می خواهید به آن سفر کنید در اختیارتان خواهد بود. تمام هزینه های احتمالی به عهده خود راننده بوده و شما از هر گونه خسارت خیالتان راحت خواهد بود.

کرایه ون مسافرتی شامل ون هایس و یا ون h350 است که دارای صندلی های بسیار راحت و فضای داخلی بزرگی هستند.

 

کرایه ون در اختیار​

کرایه ون در اختیار، با قیمت بسیار مناسب به متقاضیان رنت داده می شود. اجاره ون در اختیار شامل ون های لوکس و مشکی رنگ هستند. برای رنت ون در اختیار می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ون در اختیار با راننده مجرب به متقاضیان خدمات رسانی می شود. 

 
 

اجاره ون دربستی

اجاره ون غالباً به‌صورت همراه با راننده بوده و در موارد خاص نیز بدون راننده اجاره داده می‌شود. شما می‌توانید با توجه تعداد نفرات از خدمات کرایه ون این شرکت بهره‌مند شوید. مشتریان عزیز می‌توانند کلیه ون‌های موجود را به‌صورت با راننده کرایه کنند. کرایه ون دربستی یا همان ون با راننده شامل  تمامی مدل ون‌های توریستی، تشریفاتی، VIP، ترانسفرهای فرودگاهی، بوده  که می‌توانید با اطمینان خاطر تهیه فرمایید.

کرایه ون با رانندگان مجرب و حرفه ای

کلیه رانندگان فعال در شرکت رنت کنیم لیدرهای مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی بوده و در صورت درخواست مشتری راننده‌ای مسلط به زبان موردنیاز در اختیارشان قرار می‌گیرد. در اجاره ون همراه به راننده هزینه خوراک و اسکان راننده به عهده مسافر بوده.

 

اجاره ون بدون راننده

اجاره ون بدون راننده یک انتخابی مناسب برای خانواده‌هایی است که می‌خواهند به‌صورت گروهی سفر کنند، می‌باشد. برای اجاره ون بدون راننده مانند اجاره خودرو بدون راننده یکسری شرایط لازم است اعم از داشتن گواهینامه پایه ۲ ،گواهی شغلی ، کارت ملی به همراه ارائه یک برگه چک به مبلغ خودرو و ودیعه نقدی است. برای افراد خارجی هم ارائه گواهی پایه ۲ بین المللی و عکس پاسپورت و بلیط لازم است و برای اطلاعات و جزئیات بیشتر لطفا با کارشناسای ما در ارتباط باشید.

 
 

اجاره ون لوکس

رنت کنیم با ارائه ون های خارجی توانسته خدمات تشریفاتی را به همشهریان عزیز ارائه کند. برای اجاره ون لوکس شما می توانید از بین ون های اجاره ای لوکس و تشریفاتی، با توجه به ظرفیت ون آن  را رزرو کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. 

 

قیمت اجاره ون تهران

هزینه کرایه ون با توجه به نوع  خودرو و مسافت طی شده محاسبه‌شده و  برای هزینه اجاره ون تهران به صورت ساعتی است. این نکته قابل‌ذکر است که در صورت بروز هر نوع مشکل فنی برای خودرو هزینه به عهده شرکت می‌باشد.

نحوه محاسبه هزینه اجاره ون برای خارج از شهر

نحوه محاسبه و قیمت اجاره ون برای خارج از شهر تهران توافقی است. البته قیمت‌ها با توجه به نوع خودرو و نوع  دربستی و یا درازمدت بودن اجاره ، متغیر می‌باشد. پس از انتخاب ون مدنظرتان می‌توانید با اعلام برنامه سفر خود به کارشناسان رنت کنیم، قیمت تمام‌شده و پیش‌فاکتور را دریافت نمایید.

 
 

اجاره ون ارزان قیمت 

برای اجاره ون ارزان می توانید از ون های با راننده مانند هایس استفاده کنید. البته سفرهای گروهی هزینه را برای شما نصف خواهد کرد. همان طور که در بالا مشاهده می کنید ون های مجموعه رنت کنیم  در بین شرکت های رنت کار بهترین قیمت اجاره را دارا می باشد. 

 

اجاره ون برای فرودگاه امام و مهرآباد 

اجاره ون فرودگاهی به صورت رفت و برگشتی است.یعنی از فرودگاه به مقصد شما و یا از مبدا شما به فرودگاه می باشد. در صورتی که مهمان مهم و تشریفاتی دارید حتما از ون های لوکس و تشریفاتی بهره مند شوید. 

 همان طور که مشاهده می کنید هزینه ترانسفر فرودگاهی هر ون در لیست بالا درج شده است که می توانید مشاهده کنید. راننده ون برای جابه جایی مهمان شما درب فرودگاه  خواهد بود و یا در زمان درخواستی در محل مورد نظرتان برای ترانسفر  به فرودگاه منتظرتان است.
کرایه ون در فرودگاه های امام و مهرآباد تهران را می توانیم به عنوان یکی از خدمات مهم مجموعه رنت کنیم معرفی کرد.

نگران برقراری ارتباط بین راننده و مسافران نباشید در صورت اینکه مهمان های شما خارجی باشند رانندگان به مسلط به زبان های عربی و انگلیسی هستند.

 
 

خدمات اضافه ون های اجاره ای

شرکت این امکان را فراهم آورده است تا در صورت نیاز و درخواست شما خدمات اضافه‌ای را در اختیار مسافران خود قرار دهد .

مجموعه از این خدمات شامل:

  • صندلی کودک
  • اینترنت Wifi
  • راننده های مسلط به زبان انگلیسی، فرانسه و ترکیه ای
  • تور لیدر های مجرب

قابل‌ذکر است که قبل از اجاره ون حتماً درخواست خود را برای دریافت هر یک خدمات بالا به شرکت اعلام نمایید.

ون های موجود در رنت کنیم

ون‌های موجود در این مجموعه در بالاترین سطح کیفیت فنی قرارگرفته و باقیمتی بسیار مناسب اجاره داده می‌شوند. تمامی ون‌های اجاره‌ای رنت کنیم دارای بیمه مسافرتی کامل و از خدمات اضافه برای مسافران بهره‌مند می‌باشد.

ون‌های موجود اجاره‌ای شامل:

 اجاره ون برای فیلمبرداری

یکی از خدمات ویژه رنت کنیم سرویس‌دهی به گروه فیلمبرداری و کمپین های تبلیغاتی می باشد. برای رزرو ون برای گروه فیلمبرداری فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و مسیر ها را اعلام کنید و استعلام قیمت کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.