اجاره خودرو در ترکیه با شرکت رنت کنیم

اجاره خودرو در تهران و شهرستان ها

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

اجاره خودرو در ترکیه با شرکت رنت کنیم

اجاره خودرو در استانبول ارزان + رزرو از ایران [اجاره خودرو در ترکیه به پول ایران]

اگر می خواهید به کشور ترکیه سفر کنید باید بدانید که لازم نیست نگران رفت و آمد و وسیله نقلیه خود باشید. شرکت رنت کنیم به متقاضیان عزیز خدمات اجاره ماشین در ترکیه را ارائه می دهد. اجاره ماشین در ترکیه یکی از ارزان ترین خدمات اجاره خودرو در کشور ترکیه می باشد. کرایه خودرو در ترکیه به تمام شهروندان ترکیه ای و تمام گردشگران دارای شرایط، اجاره داده می شود. نرخ اجاره ماشین در ترکیه به صورت لیر می باشد. نرخ اجاره ون در ترکیه به صورت تومان نیز محاسبه می شود. 

شرایط اجاره خودرو در ترکیه

برای اجاره خودرو در ترکیه می بایست ۲ هفته قبل از سفر، خودرو مدنظرتان را رزرو کنید. کرایه ماشین در ترکیه با شرایطی بسیار آسان و قیمت مقرون به صرفه امکان پذیر است. به دلیل اینکه مشتریان ایرانی فاقد کردیت کارت (credit card) هستند. اجاره خودرو در استانبول بدون داشتن کارت اعتباری و با پرداخت کمترین دیپوزیت و برگشت ودیعه در همان لحظه بدون زمان انتظار صورت می گیرد. کرایه ماشین استانبول با قوانین سابق در کشور ترکیه خدمات رسانی می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره رنت ماشین در ترکیه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

نحوه اجاره ماشین در استانبول

برای اجاره خودرو در استانبول ترکیه باید مراحل زیر را به ترتیب پیش بروید:
 
  • انتخاب ماشین موردنظر
  • تماس با کارشناسان شرکت رنت کنیم
  • گرفتن موجودی خودروی انتخاب شده
  • انتخاب محل تحویل خودرو در ترکیه
  • ارارئه مدارک بازم برای اجاره ماشین ترکیه
  • امضای قرارداد(بین طرفین)
  • تحویل خودرو در محل انتخایبی شما، توسط متصدی 
 

شهر های ترکیه برای اجاره خودرو

شرکت رنت کنیم دارای شعبه های زیادی در شهر های ترکیه می باشد. شهر های ترکیه برای اجاره خودرو به شرح زیر می باشد:
 
  •  اجاره ماشین در استانبول
  • اجاره خودرو در آنکارا
  • اجاره خودرو در ازمیر
  •  اجاره خودرو در آدانا
  • اجاره خودرو در بدروم
  • اجاره خودرو در آلانیا
  •  اجاره خودرو در دنیزلی
پس از اینکه مقصدتان مشخص شد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و خودروی موردنظرتان را در زمان مشخص شده و شهر تعیین شده تحویل بگیرید.

قوانین رانندگی در ترکیه

قبل از رنت خودرو ترکیه باید از قوانین رانندگی در ترکیه مطلع شوید. در صورت عدم رعایت قوانین ترکیه جریمه های سنگینی را متحمل می شوید. قوانین راهنمایی و رانندگی در ترکیه شامل موارد زیر می باشد:
  1. حداقل سرعت مجاز در ترکیه ۵۰ کیلومتر در ساعت می باشد.
  2. حداقل سن مجاز برای اجاره ماشین در ترکیه ۲۱ سال می باشد.
  3. همراه داشتن گواهینامه و بیمه خودرو.

اجاره خودرو در استانبول

اجاره ماشین در استانبول یکی از پر طرفدار ترین  کرایه خودرو در ترکیه می باشد. استانبول شهر گردشگری ترکیه است. رنت خودرو در این شهر به راحتی قابل انجام می باشد. شما می توانید از تمام خدمات اجاره خودرو در این شهر بهره مند شوید. کرایه ماشین در استانبول با شرایطی آسان و قیمتی ارزان به متقاضیان عزیز خدمات ارائه می کند. در خدمات اجاره خودرو در استانبول خلافی های خودرو به صورت آنلاین پرداخت می شوند و هیچ مبلغی نزد نمیانده ترکیه باقی نمی ماند. 

اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه

با رنت خودرو از شرکت معتبر رنت کنیم می توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین خودروی مورد نظرتان را رزرو کنید. حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده در ترکیه یک روز می باشد. تمام خودروهای موجود در ترکیه مدل سال است. اجاره خودرو در ترکیه به صورت بدون محدودیت کیلومتری به مشتریان خدمات ارائه می کند. امکان تحویل و عودت خودرو در تمام شهر های ترکیه امکان پذیر می باشد. هزینه ترانسفر خودرو بر عهده مشتری می باشد. قیمت اجاره خودرو در ترکیه مقرون به صرفه و ارزان است. نرخ اجاره ماشین در ترکیه روزانه از ۱۳۰ لیر شروع می شود. نوع خودرو و مدل آن بر روی قیمت اجاره خودرو تاثیر دارد.

اجاره ماهانه خودرو در ترکیه با تخفیف ویژه

این آفر برای افرادی که به دلایل کار و بیزینس خود، ماهانه در ترکیه اقامت دارند یا به طور کلی مقیم ترکیه می باشند بسیار مناسب است. زیرا شما با نازلترین قیمت خودرو را در اختیار دارید تقریبا اجاره ماهانه خودرو در ترکیه ۱۴ میلیون تومان است. که نسبت به اجاره خودرو ماهانه در ایران بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه است.
همچنین کیفیت خودروهای ترکیه نسبت به دیگر کشور های همسایه قابل مقایسه نیست و از جدید ترین خودروها برای رنت استفاده می شود. اگر راحتی را با قیمت مناسب میخواهید این آفر مناسبت ترین پیشنهاد برای شما است. 

اجاره روزانه ماشین در ترکیه

اجاره روزانه خودرو در ترکیه بدون دریافت هیچ گونه credit card امکان پذیر می باشد. اجاره ماشین در ترکیه روزانه بدون محدودیت کیلومتری رنت داده می شود. اجاره خودرو ارزان در استانبول از ۱۲۰ لیر شروع می شود. برای رزرو بیشتر از ۱ روز می توانید از تخفیف ویژه رنت کنیم بهره مند شوید. کرایه ماشین در ترکیه دارای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث می باشد. خودروهای اجاره ای در تریکه دو نوع بیمه عادی و CDW (کامل) دارند.  مبلغ دیپوزیت برای بیمه های عادی ۷۰۰ دلار یا ۳۰۰۰ لیر می باشد. اما مبلغ دیپوزیت برای خودروهایی با بیمه کامل، ۳۰۰ دلار یا ۱۰۰۰ لیر می باشد. تمام خودروهای اجاره ای در ترکیه مدل سال می باشند.

نرخ اجاره ماشین در ترکیه

تمامی خودرو های زیر به صورت بدون راننده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه همراه با پوشش بیمه کامل می باشد. تمام خودروهای موجود در ترکیه مدل سال می باشند. نرخ اجاره ماشین در استانبول نیز مطابق با قیمت های زیر می باشد. 

مدارک لازم برای اجاره ماشین در ترکیه

رنت ماشین در ترکیه نیاز به ارائه مدارک اجاره کننده می باشد، مدارک لازم شامل موارد زیر می باشد:
 
  • اصل و کپی از تصویر گواهینامه ایرانی
  • اصل و کپی از تصویر گواهینامه بین المملی
  • کپی از تصویر پاسپورت
  • تصویر بلیط رفت به ترکیه
  • پرداخت بیعانه

نحوه اجاره ماشین در استانبول

  1. برای کرایه ماشین در ترکیه ابتدا باید بر اساس نوع خدماتی که ارائه می شود، ماشین مدنظرتان را انتخاب کنید و برای رزرو خودرو، اقدام کنید. برای تحویل خودرو در مکان و زمان درخواستی مشتری باید با کارشناسان ما هماهنگی لازم را انجام دهید.
  2. پس از رزرو خودرو، مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در ترکیه را از طریق واتساپ و یا تلگرام برای کارشناسان ما بفرستید.
  3. سپس متقاضیان محترم باید ۲۰ درصد از مبلغ رنت خودرو را در شعبه تهران به عنوان بیعانه تحویل شرکت دهند و مابقی مبلغ را می توانند در شعبات ترکیه پرداخت کنند.
  4. پس از آن مشتری می تواند خودرو را در محل درخواست شده تحویل بگیرد. هزینه تحویل و عودت خودرو در محل درخواستی مشتری مشمول هزینه اضافی می باشد که پرداخت آن بر عهده مشتری است.
  5. مشتریان قراردادشان را هم می توانند هنگام تحویل خودرو امضا کنند.

تحویل خودرو در ترکیه

متقاضیان عزیز می توانند خودرو را در هر نقطه از کشور ترکیه تحویل بگیرند و مجددا باز گردانند. با وجود نمایندگان فعال در شهر ها و فرودگاه های ترکیه، خدمات اجاره خودرو به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد. خودروی مورد نظر را می توانید در یک شهر تحویل گرفته و در یک شهر دیگر خودرو را عودت نمایید. همچنین متقاضیان می توانند خودرو را در محل اقامت خودشان (هتل ها  و مسافر خانه) و در فرودگاه نیز تحویل بگیرند. 

اجاره ماشین با راننده در ترکیه

از اجاره خودرو با راننده در ترکیه را می توان به صورت تورهای خصوصی استفاده کرد. با اجاره خودرو استانبول می توانید از مناطق گردشگری کشور ترکیه دیدن کنید. برای بازدید از تمامی شهر های ترکیه هزینه به صورت کیلومتری محاسبه می شود و بر عهده مشتری می باشد. تمام راننده ها مسلط به زبان فارسی و انگلیسی می باشند. خدمات اجاره خودرو با راننده نیازی به ارائه مدارک اجاره کننده ندارد. تمام مسئولیت های خودرو بر عهده راننده می باشد و اجاره کننده هیچ مسئولیتی در قبال خودرو ندارد.

خودرو های در اختیار در ترکیه

تورهای خصوصی در ترکیه شامل بازدید از مراکز تفریحی و مکان های توریستی شهر استانبول می باشد. برای بازدید از دیگر شهر های ترکیه، هزینه به صورت کیلومتری محاسبه می شود و بر عهده مشتری است. یکی از خدمات اجاره ماشین ترکیه، تورهای شخصی می باشد. شرایط کرایه خودرو در ترکیه بسیار آسان می باشد. 

اجاره ون در ترکیه

با کرایه ون در ترکیه می توانید سفر های دسته جمعی را تجربه کنید. تمام ون های موجود در ترکیه به صورت بدون راننده اجاره داده می شود. اجاره ون بدون راننده در ترکیه با قیمت مناسب و با ظرفیت ۹ نفر خدمات رسانی می شود. برای اطلاع از شرایط و قیمت اجاره ون در ترکیه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

بهترین سریال های ترکی

1- معصوم Masum (Innocent) (2017)

  • ژانر: رازآلود
  • امتیازها: IMDb 8.4، امتیاز گوگل 67
  • فصل ها: 1 فصل 8 قسمتی
  • دانلود

این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترکیه ای در مورد جرم و جنایت است. Cevdet یک مامور عالی رتبه بازنشسته است و همسر او اوقات فراغتش را در آرامش دور از شهر سپری می کند. ناگهان با رسیدنِ نابهنگام خبرهایی از پسر کوچک شان، تمام نظم خانواده به هم می‌ریزد. این فیلم همچنین یکی از بهترین مجموعه های ترکیه ای در مورد جرم و جنایت است که با مشهورترین فیلم های ترکی رقابت می کند . داستان این مجموعه بسیار سریع و هیجان انگیز پیش می رود . بهترین سریال های ترکی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.