یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

اجاره ماشین با راننده در تهران - اجاره خودرو بدون هیچ مدرکی در رنت کنیم

اجاره ماشین با راننده همراه با راننده ای مجرب و اشنا به امور تشریفاتی بدون نیاز به هیچ نوع مدرکی در اختیار شما خواهد بود. حداقل زمان اجاره ماشین های با راننده 10 ساعت می باشد که قیمت هر خودرو و مدل زیر لیست زیر گذاشته شده است.هزینه اجاره خورو با راننده با توجه به نوع خودرو و تعداد روزهای رنت خودرو محاسبه می شود. 

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده با قیمت مناسب به متقاضیان ایرانی و خارجی خدمات رسانی می شود. اجاره ماشین با راننده جزو خدمات تشریفاتی موسسه رنت کنیم است. شما می توانید بدون ارائه هیچ مدرکی خودروی مورد نظر را به صورت با راننده رنت کنید. کرایه اتومبیل با راننده رنت کنیم با راننده در اختیار در هر جای کشور به شما خدمات می دهد. و تمام قرارداده های کاری خود را انجام دهید. در اجاره ماشین با راننده شما دیگر نیازی به پرداخت ودیعه یا دپوزیت ندارید. اجاره سانتافه یکی از پر طرفدارترین خودروهای اجاره ای می باشد. 

مجموعه بزرگ رنت کنیم یکی از معتبرترین شرکت های اجاره خودرو در تهران است که در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی های فعال در زمینه اجاره خودرو می باشد. تنها با یک تماس می توانید از تمام شرایط اجاره خودرو تشریفات، و حتی اجاره ماشین عروس در تهران، شرایط اجاره خودرو با راننده، نحوه رزرو ماشین با راننده را دریافت کنید. اجاره ماشین در فرودگاه امام یکی دیگر از پرکاربردترین خدمات کرایه خودرو با راننده می باشد. 

 

شرایط اجاره ی ماشین با راننده

در این نوع از اجاره خودرو به دلیل اینکه راننده شرکت همراه با شما عزیزان می باشد دیگر نیازی به ضمانت نبود و با شرایط بسیار آسان اجاره داده می شود. قوانین اجاره خودرو با راننده به این صورت است که تمام جرایم و حوادث احتمالی خودرو بر عهده راننده می باشد و اجاره کننده هیچ گونه مسئولیتی در قبال خودرو ندارد. اجاره ماشین با راننده به صورت رزرو آنلاین و تلفنی صورت می گیرد. رانندگان رنت کنیم مسلط به تمام مسیر های شهری و برون شهری هستند. اجاره خودرو با راننده به افرادی که مسیرشناسی خوبی ندارند پیشنهاد می شود. 

رانندگان مجرب

رانندگان این مجموعه مسلط به زبان های انگلیسی، ترکیه ای و فرانسوی بوده و آشنا به امور تشریفات می باشند. در صورت نیاز به راننده مسلط به زبان های دیگر می توانید در خواست خود را اعلام کرده تا شرکت در اختیارتان قرار دهد. خدمات اجاره ماشین با راننده، دارای رانندگانی مسلط به امور تشریفاتی هستند که بسیار خوش پوش و خوشتیپ می باشند. این خدماتی نیازی به ارائه مدارک لازم برای اجاره خودرو نداریم.

جای خواب و غذای راننده بر عهده مشتری بوده که در مدت زمان اجاره باید برای راننده فراهم کند، در غیر اینصورت مشتریان می توانند مبلغ غذا و جای خواب راننده را پرداخت کنند. 

 

رزرو و لغو رایگان کرایه خودرو با راننده

برای رزرو شما ابتدا باید از لیست خودرو های با راننده رنت کنیم یکی را برای اجاره انتخاب کنید. پس از انتخاب خودرو مورد نیاز با کارشناسان ما تماس گرفته و ساعت و تاریخ رزرو را به همراه خودرویی که انتخاب کردید اعلام کنید. شرکت رنت کنیم این امکان را فراهم آورده از طریق واتساپ و یا ایمیل نیز خودرو را رزرو کرده و در ادامه پس از بررسی خودرو مد نظر در صورت موجود بودن ، به مشتری اعلام شده و پیش فاکتوری به عنوان تاییدیه برایشان فرستاده می شود. در صورت تاییدیه مشتری رزرو برای ایشان ثبت خواهد شد.

برای ثبت قطعی رزرو، مشتریان باید مبلغ کمی از فاکتور را به عنوان بیعانه پرداخت نمایند که خودروی موردنظر در تاریخ مشخصی برایشان رزرو شود. لغو خودروی رزرو شده به صورت رایگان می باشد مگر اینکه لغو رزرو ۲۴ ساعت قبل از سرویس باشد. اگر دیر تر اقدام به لغو رزرو کنید مبلغ بیعانه به عنوان جریمه کنسلی در اختیار شرکت می ماند

قیمت اجاره ماشین با راننده

هزینه اجاره خورو با راننده با توجه به نوع خودرو و تعداد روزهای رنت خودرو محاسبه می شود. قیمت اجاره ماشین با راننده برای خارج از شهر تهران نیز که به صورت دراز مدت و دربستی است توافقی محاسبه می شود. شما می توانید پس از اعلام برنامه سفر خود و تعداد روزهای کرایه و نوع خودرو قیمت تمام شده و پیش فاکتور را دریافت کنید.

 

مدارک و شرایط کرایه ماشین با راننده

مشتریانی که اجاره خودرو با راننده را مدنظر دارند نیاز به هیچ نوع مدرکی برای ضمانت نداشته و با شرایط بسیار آسان می توانند برای تعداد روزهای مشخص شده خودرو را همراه با راننده کرایه کنند. اجاره خودرو بدون ودیعه تنها در رنت کنیم امکان پذیر بوده پس از همین اکنون خودرو خود را رزرو کنید. شرایط اجاره ماشین های با راننده بسیار راحت و آسان می باشد. اجاره کنندگان هیچ مسئولیتی در قبال خودروی رزو شده با راننده ندارند. 

خدمات کرایه اتومبیل با راننده

  • ارائه صندلی کودک و تجهیزات مسافرتی.
  • تجهیز خودرو ها به Wifi
  • کیفیت بسیار بالا فنی انواع خودرو ها
  • بیمه مسافرتی کامل برای تمام خودرو ها
  • رانندگان مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسه و ترکیه ای
  • استفاده از تور لیدر برای سفر های بلند مدت

در صورت نیاز به هر یک از خدمات بالا باید در هنگام رزرو خودرو به شرکت اعلام کرده تا در اختیارتات قرار گیرد.

اجاره خودرو خارج از شهر

اجاره ماشین باراننده یکی از خدمات کرایه اتومبیل می باشد؛ که راحتی را برای مشتریان فراهم کرده است. اجاره خودرو با راننده باعث می شود که مشتریان ما خستگی ناشی از سفر را نداشته باشند. کرایه خودرو با راننده برای خارج از شهر تهران نیازی به ارائه هیچ گونه مدارکی ندارد و تمام خسارت های خودرو بر عهده راننده است. قیمت اجاره ی اتومبیل با راننده به صورت دربستی توافقی می باشد. 

اجاره خودرو تشریفاتی با راننده

یکی از مهمترین خدمات کرایه خودرو با راننده، اجاره خودرو تشریفاتی می باشد. ارگان ها و سازمان های دولتی و نیمه دولتی برای کرایه ماشین تشریفاتی از شرکت رنت کنیم می توانند ۴ روز قبل از سرویس خود با کارشناسان ما تماس بگیرند و هماهنگی های لازم را انجام دهند. خودروهای تشریفاتی شامل خودروهای بنز، بی ام و، تویوتا، هیوندای و… می باشند. اجاره خودرو بنز s500  را می توانید به عنوان خودروهای تشریفاتی از رنت کنیم اجاره کنید.

خودروهای اجاره ای با راننده رنت کنیم

خودروهای با راننده اجاره ای موجود در شرکت رنت کنیم شامل خودروهای خارجی و ایرانی می باشد. ماشین های با راننده به صورت ساعتی به متقاضیان رنت داده می شود. برای اجاره ماشین با راننده دراز مدت می توانید با کارشناسان ما هماهنگی های لازم را انجام دهید. هزینه کرایه خودرو با رانند نیز به صورت ساعتی محاسبه می شود. 

اجاره ماشین ساعتی

تمام افراد در شرایط خاص نیاز دارند که یک اتومبیل خوب و مناسب همراه با یک راننده اجاره کنند. یکی از پرطرفدارترین خدمات کرایه ماشین با راننده ، اجاره ساعتی خودرو می باشد. اجاره ماشین ساعتی همراه با یک راننده خوش پوش و خوش برخورد انجام می شود. برای دریافت این خدمات کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید سپس خودروی مورد نظرتان را برای ساعت مشخصی رزرو کنید. راننده خودروی رزرو شده را در ساعت تعیین شده در محل حضور خواهد یافت. اجاره خودرو با راننده بسیار مقرون به صرفه می باشد و نیازی به ارائه مدارک نمی باشد و راننده مسلط به تمام مسیرهای درون شهری و برون شهری است. 

آهنگ جدید خارجی برای ماشین

اولین چیزی که با شنیدن آهنگ خارجی برای ماشین به ذهن میرسه ،سیستم قوی ماشین و صدای بلند آهنگ های بیس دار است.آهنگ هایی که با شنیدن آنها انرژی بیشتری در وجود آدم شکل میگیره و خستگی راه و رانندگی را کمتر میکنه .آهنگ هایی که شور و هیجان نهفته را بیدار میکنه و باعث ایجاد احساس بهتری برای آدمی میشود .

در این بخش بر آن هستیم تا چند تا از بهترین آهنگ های خارجی برای ماشین را به شما معرفی کنیم ؛امیدواریم با شنیدن آنها حس لذت و اشتیاق بیشتری در شما شکل بگیره .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.